Ha már az első vásárlás előtt regisztrál, akkor a hűségpontjainak gyűjtése mellett, 5%-os törzsvásárlói kedvezményben is részesül! Abban az esetben, ha az első vásárlás után regisztrál, akkor a következő vásárláskor kaphat kedvezményt, és hűségpontokat! |
(A Törzsvásárlói státuszhoz, minden adat megadása szükséges!)
RENDELÉS MENETE
5.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
5.4. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „+,-" ikonra kattint Felhasználó.
5.5. Felhasználó megadja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
Fizetési módok:
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal, vagy csomagpontra kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak, vagy a csomagponton teljesítse készpénzben, vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor. Bruttó 50 000 forintig választható.
Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.
Simple:
Tudomásul veszem, hogy Szolgáltató által a(z) https://jatek21.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Számlázási név és cím, e-mail, telefonszám.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Fizetés | ||
Banki Átutalás (előreutalás) | Ingyenes | |
Online OTP SimplePay bankkártyás vagy azonnali átutalásos fizetés | Ingyenes | |
Utánvét kezelési költsége | 550.- Ft. | |
(kivéve személyes átvétel esetén)(Bruttó 50E Ft-ig választható) | ||
Át nem vett csomag: | 3.990.- Ft. | |
Szállítási költségek | ||
SZÁLLÍTÁSI MÓD | SÚLY | ÁR/CSOMAG |
MPL - PostaPont, MPL - Csomagautomata, Postánmaradó | < 0,01 - 20 kg | 990.- Ft. |
A feladható csomag maximális mérete: max. 20 kg | ||
MPL - Házhozszállítás | < 0.01 - 10 kg | 1.990.- Ft. |
< 10,01 - 20 kg | 2.990.- Ft. | |
< 20,01 - 30 kg | 5.560.- Ft. | |
< 30,01 - 40 kg | 5.990.- Ft. | |
GLS - Csomagpont VAGY GLS - Csomagautomata | 5 kg-ig: | 1.650.- Ft. |
A feladható csomag maximális mérete: 42 cm * 51 cm * 39 cm. | 5 kg felett: | 2.290.- Ft. |
GLS - Házhozszállítás | < 0.01 - 3 kg | 2.290.- Ft. |
< 3,01 - 5 kg | 2.550.- Ft. | |
< 5,01 - 10 kg | 2.660.- Ft. | |
< 10,01 - 20 kg | 3.195.- Ft. | |
< 20.01 - 30 kg | 3.695.- Ft. | |
< 30,01 - 40 kg | 4.095.- Ft. | |
Házhozszállítás Budapesten: | 1.590.- Ft. | |
4.000 Ft rendelési összeg felett. | ||
TÚLMÉRETES CSOMAG SZÁLLÍTÁSA | < 40 KG FELETT | 14.990.- Ft. |
FoxPost Csomagautomata: | < 0,1 - 25 KG < | 1.590.- Ft.. |
Szállítási idő: 2-5 munkanap | ||
/Max. csogagméret: 60cmx36cmx61cm; Max. súly: 25kg/ | ||
Személyes átvétel | INGYENES | |
(kizárólag előre egyeztetett időpontban a | ||
Rendelés Átvételi pontunkon): 1211 Budapest, II. Rákóczi Ferenc út 97-105. I. Épület | ||
Csepeli Házhozszállítás | INGYENES | |
(4.000 Ft rendelési összeg felett. Kizárólag Csepeli címre szóló rendelés esetén) | ||
Minden szállítás Bruttó 50.000 Ft. feletti vásárlás esetén | INGYENES |
Áruházunkban nincs minden termékek súlya meghatározva, ezért a rendelés követően kapott automatikus visszaigazoló e-mailben lévő szállítási költség csak tájékoztató jellegűek. A szállítási költség véglegesítése a tényleges manuális feldolgozás után történik meg. Amennyiben a termék súlya alapján módosítani kell a rendelés összesítőjét, de a vásárlás előreutalással, vagy online bankkártyával történt, úgy különbözeti számlát állítunk ki.
5.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhasználó a Ptk. 6:127. §-a alapján köteles a csomagot késedelem nélkül, lehetőleg a kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Amennyiben a Felhasználó nem vizsgálja át a csomagot, szerződésszegést követ el, és viseli az ezzel való következményeket (a termék állapotának bizonyításának nehézsége). A termék(ek) kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 5.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
5.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
5.9. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
5.10. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
5.11. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
5.12. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS
6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Napi csomagzárás: munkanapon 09:00-kor.
A munkanapokon 9:00-ig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk, és átadjuk a választott futárszolgálatnak,
A 9:00 után beérkezett rendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel, és adjuk át a futárszolgálatnak.
6.2. Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 1-3 munkanapon belül.
6.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
6.4. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
6.5. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.
6.6. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
6.7. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
6.8. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.
6.9. Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termékeket (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el. A Ptk. alapján (6:142. §) aki a szerződés megszegésével a másik félnek kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a szerződésszegést ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa. Kártérítés címén meg kell téríteni a szolgáltatás tárgyában keletkezett kárt. Szándékos szerződésszegés esetén a Szolgáltató teljes kárát meg kell téríteni.
6.10. Át nem vett csomag esetén 3990 Forintot számolunk fel, melyről díjbekérőt állítunk ki 5 napos fizetési határidővel. Kiegyenlítetlenség esetén a fizetési határidő (5 nap) elteltével a jogos követelésünk átadásra kerül a jogi képviselőnknek, és a követeléskezelőnknek, melynek összes felmerülő költségei is Önt terheli.
Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató – amennyiben nem jelzi a fogyasztó az elállási szándékát – a termékek beszerzése, tárolása miatt keletkezett kárát és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.
Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.