Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Rendelés/Szállítás/Fizetés

Árukereső.hu

Ha már az első vásárlás előtt regisztrál, akkor a hűségpontjainak gyűjtése mellett, 

5%-os törzsvásárlói kedvezményben is részesül!

Abban az esetben, ha az első vásárlás után regisztrál, akkor a következő vásárláskor kaphat kedvezményt, és hűségpontokat!


  >>>REGISZTRÁLOK<<<  

(A Törzsvásárlói státuszhoz, minden adat megadása szükséges!)

RENDELÉS MENETE

5.1.    Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

5.2.    Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3.    Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

5.4.    Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „+,-" ikonra kattint Felhasználó.

5.5.    Felhasználó megadja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

Fizetési módok:

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal, vagy csomagpontra kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak, vagy a csomagponton teljesítse készpénzben, vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor. Bruttó 50 000 forintig választható. 

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére. 

Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

Simple:
Tudomásul veszem, hogy Szolgáltató által a(z) https://jatek21.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Számlázási név és cím, e-mail, telefonszám.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Fizetés  
Banki Átutalás (előreutalás)  Ingyenes  
Online OTP SimplePay bankkártyás vagy azonnali átutalásos fizetés Ingyenes  
Utánvét kezelési költsége 550.- Ft.  
(kivéve személyes átvétel esetén)(Bruttó 50E Ft-ig választható)   
     
Át nem vett csomag: 3.990.- Ft.  
     
Szállítási költségek
SZÁLLÍTÁSI MÓD SÚLY ÁR/CSOMAG
MPL - PostaPont, MPL - Csomagautomata, Postánmaradó  < 0,01 - 20 kg  990.- Ft.
A feladható csomag maximális mérete: max. 20 kg
MPL - Házhozszállítás < 0.01 - 10 kg  1.990.- Ft.
< 10,01 - 20 kg  2.990.- Ft.
< 20,01 - 30 kg  5.560.- Ft.
< 30,01 - 40 kg  5.990.- Ft.
     
GLS - Csomagpont  VAGY GLS - Csomagautomata 5 kg-ig:  1.650.- Ft.
A feladható csomag maximális mérete: 42 cm * 51 cm * 39 cm. 5 kg felett: 2.290.- Ft.
GLS - Házhozszállítás < 0.01 - 3 kg  2.290.- Ft.
< 3,01 - 5 kg  2.550.- Ft.
< 5,01 - 10 kg  2.660.- Ft.
< 10,01 - 20 kg  3.195.- Ft.
< 20.01 - 30 kg  3.695.- Ft.
< 30,01 - 40 kg  4.095.- Ft.
     
Házhozszállítás Budapesten:    1.590.- Ft.
4.000 Ft rendelési összeg felett.
     
TÚLMÉRETES CSOMAG SZÁLLÍTÁSA < 40 KG FELETT 14.990.- Ft.
     
FoxPost Csomagautomata: < 0,1 - 25 KG < 1.590.- Ft..
Szállítási idő: 2-5 munkanap
/Max. csogagméret: 60cmx36cmx61cm; Max. súly: 25kg/
     
Személyes átvétel   INGYENES
(kizárólag előre egyeztetett időpontban a
Rendelés Átvételi pontunkon): 1211 Budapest, II. Rákóczi Ferenc út 97-105. I. Épület
     
Csepeli Házhozszállítás   INGYENES
(4.000 Ft rendelési összeg felett. Kizárólag Csepeli címre szóló rendelés esetén)
Minden szállítás Bruttó 50.000 Ft. feletti vásárlás esetén   INGYENES

Áruházunkban nincs minden termékek súlya meghatározva, ezért a rendelés követően kapott automatikus visszaigazoló e-mailben lévő szállítási költség csak tájékoztató jellegűek. A szállítási költség véglegesítése a tényleges manuális feldolgozás után történik meg.  Amennyiben a termék súlya alapján módosítani kell a rendelés összesítőjét, de a vásárlás előreutalással, vagy online bankkártyával történt, úgy különbözeti számlát állítunk ki.

5.7.    A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhasználó a Ptk. 6:127. §-a alapján köteles a csomagot késedelem nélkül, lehetőleg a kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Amennyiben a Felhasználó nem vizsgálja át a csomagot, szerződésszegést követ el, és viseli az ezzel való következményeket (a termék állapotának bizonyításának nehézsége). A termék(ek) kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 5.6.    Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

5.8.    Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

5.9.    Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

5.10.    Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére. 

5.11.    Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5.12.    Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Napi csomagzárás: munkanapon 09:00-kor.
A munkanapokon 9:00-ig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk, és átadjuk a választott futárszolgálatnak,
A 9:00 után beérkezett rendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel, és adjuk át a futárszolgálatnak.

6.2. Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 1-3 munkanapon belül. 

6.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

6.4.    Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

6.5.    Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

6.6.    A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

6.7.    A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

6.8.    Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni. 

6.9.    Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termékeket (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el. A Ptk. alapján (6:142. §) aki a szerződés megszegésével a másik félnek kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a szerződésszegést ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa. Kártérítés címén meg kell téríteni a szolgáltatás tárgyában keletkezett kárt. Szándékos szerződésszegés esetén a Szolgáltató teljes kárát meg kell téríteni.

6.10. Át nem vett csomag esetén 3990 Forintot számolunk fel, melyről díjbekérőt állítunk ki 5 napos fizetési határidővel. Kiegyenlítetlenség esetén a fizetési határidő (5 nap) elteltével a jogos követelésünk átadásra kerül a jogi képviselőnknek, és a követeléskezelőnknek, melynek összes felmerülő költségei is Önt terheli.

Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató – amennyiben nem jelzi a fogyasztó az elállási szándékát – a termékek beszerzése, tárolása miatt keletkezett kárát és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.

Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.